2014年5月13日火曜日

StarBucks Reserve "MEXICO"


Starbucks Reserveの「MEXICO」を購入しました。
(I bought Starbucks Reserve coffee bean "MEXICO".)


 公式ホームページではReserveのラインから落ちていましたが、北の大地のスタバにはありました(笑)
(This bean had fallen from the line of the Starbucks Reserve at the official website, but the Starbucks shop in the northern part of Japan has still sold it)
 この他にもスマトラやエチオピアなど過去のReserveの商品もまだありました。
(There were still in the shop, such as Ethiopia and Sumatra in addition to this.)

 スタッフの方に各Reserve豆について説明していただき、アイス珈琲に適した豆とのことでMEXICOを選びました。
(The stuff tell me about each Reserve beans, so I decided to chose MEXICO because the beans suitable for ice coffee.)


Starbucks Reserveの説明はコチラです。
(This is explain paper of Starbucks Reserve)


 珈琲豆としてはちょっとお高い部類に入りますが「限定」ものに弱い私としては購入しないわけにはいきません。
(This bean is a bit expensive, but I must buy because I like "Limit bean".)


お値段は、2268円です。
(The price is 2,268JPY.)


次は、コナ・コーヒー・バリー・エステートを購入できればと考えてます。
(I hope I would buy "CONA COFFEE" as Starbucks Reserve.)


0 件のコメント:

コメントを投稿