2015年10月26日月曜日

Discount NanoSimAdapter also lodged enough!!〜激安NanoSimAdapterも十分つかえました!!

ナノsimをMicroSimのスロットで使う必要が生じたのでアダプターを購入しました。
(Since the need arises to use a nano sim in MicroSim slot I purchased the adapter.)
 中身は3つのアダプターが入っており、標準シムにも対応します。
(Contents is contains three adapters, also I will correspond to the standard sim.)
 試しに使ってみましたは、特に問題なくSimを認識してくれました。
(And I used to try, it was me aware of the Sim without any particular problem.)
310円だったのでどうかなと思ってましたが、以外に普通に使えました。
(Although I thought How about because it was 310 yen, it was used normally in addition.)

0 件のコメント:

コメントを投稿